Rowerowy uziel75blog rowerowy

Kellys 39469 km
Esker 15882 km

Wykres roczny blog rowerowy uziel75.bikestats.pl

#22 | Kolejna setka. Nadwarciańsko.

Niedziela, 18 lutego 2024 | dodano: 20.02.2024Kategoria 101-150, pochmurno, słonecznie Uczestnicy

Bobiko rzucił pomysł na wycieczkę nad Wartę (na południe, a akurat wiało z południa), żeby zobaczyć rozlewiska. Umówiliśmy się, że da znać, gdy wystartuje około 9:00 z Gniezna. Obserwowałem go na LiveTrackingu i dołączyłem na Gnieźnieńskiej.

Przejechaliśmy przez park, koło rozlewiska Wrześnicy.

Potem ruszyliśmy na Pyzdry. Ruch znikomy, bo niedziela.

Za Pyzdrami zatrzymaliśmy się na sesję zdjęciową rozlewisk.

W Ciążeniu przypomniało mi się, że gdzieś tu był zjazd w prawo na przystań promową. Zatrzymaliśmy się tam.

Ciekawe czym podnieśli prom, żeby postawić go na tych podstawkach...

Po zdjęciach Bobiko spojrzał na zegarek i uznał, że czas się kończy i trzeba skrócić trasę - wrócić kilkaset metrów i od razu z Ciążenia jechać na Słupcę (początkowy plan zakładał późniejszy skręt na Słupcę). Od tego momentu jechało się już lepiej, bo wiało w plecy.
W Słupcy przejechaliśmy przez centrum i udaliśmy się nad Jezioro Powidzkie i CPR-ami dotarliśmy na przedmieścia Powidza, gdzie skręciliśmy na Witkowo. W Witkowie rozdzieliliśmy się - Bobiko pojechał do siebie, a ja skierowałem się na Wrześnię... pod wiatr. Było trochę ciężko, bo wcześniej tempo było niezłe. Do setki w Witkowie brakowało ponad ok. 27 km, więc do Wrześni pojechałem bocznymi drogami, żeby trochę kilometrów nakręcić. W samej Wrześni przejechałem kilka ulic i wyszła ładna setunia.

mapa trasy mini
Rower:Esker Dane wycieczki: 101.47 km (0.00 km teren), czas: 04:42 h, avg:21.59 km/h, prędkość maks: 37.90 km/h
Temperatura:4.4 HR max:176 ( 91%) HR avg:149 ( 77%) Kalorie: 1883 (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ijest