Rowerowy uziel75blog rowerowy

Esker 15882 km

Wykres roczny blog rowerowy uziel75.bikestats.pl

#13 | Pięczkowo

Niedziela, 28 stycznia 2024 | dodano: 30.01.2024Kategoria 51-100, pochmurno Uczestnicy

Dzień wcześniej padło hasło "cmentarz Pięczkowo", więc rano, po kontakcie co do godziny wyjazdu i zsynchronizowaniu się poprzez LiveTracking, spotkaliśmy się we Wrześni na Gnieźnieńskiej. Ruszyliśmy na Miłosław, Czeszewo i Orzechowo. Wiał boczny niesprzyjający. Niby tylko 3 m/s, ale przeszkadzał, szczególnie moim nogom, które czułem po wczorajszej walce z wiatrem.
Zrobiliśmy przystanek na karmienie (i małe zakupy) przy biedrze w Orzechowie.

Po odwiedzinach na cmentarzu ruszyliśmy w drogę powrotną. Było już lepiej z wiatrem, jednak ten skubany za chwilę się odwrócił i zamiast wiać w plecy, to zaczął napieprzać z boku... No żesz...
Chwila na zdjęcia w Orzechowie, gdzie minęliśmy się z miłosławskimi "kuńmi".

I w drodze na Czeszewo...

Tam zrobiliśmy tradycyjny postój na przeprawie promowej.

No i koniec laby - trzeba znów zmierzyć się z wiatrem...

Przed Wrześnią Bobiko stwierdził, że do Gniezna pojedzie przez Czerniejewo, więc przeprowadziłem go przez Wrześnię na wylot na Czerniejewo, a po drodze sprawdziliśmy poziom Wrześnicy - niewiele brakuje do wylania na chodnik...

mapa trasy mini
Rower:Esker Dane wycieczki: 62.62 km (0.00 km teren), czas: 02:59 h, avg:20.99 km/h, prędkość maks: 36.50 km/h
Temperatura:2.9 HR max:185 ( 95%) HR avg:158 ( 81%) Kalorie: 1481 (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nieob