- Kategorie:
- 1-50.971
- 101-150.101
- 151-200.9
- 201-250.5
- 301-350.2
- 351-400.1
- 51-100.592
- deszcz.34
- leżący śnieg.11
- mgła.15
- mokro.29
- mżawka.11
- po zmroku.120
- pochmurno.248
- słonecznie.329
- śnieg.16
- trenażer.5
#111 | Tubeless po raz pierwszy w życiu. Testowanie.
Niedziela, 13 sierpnia 2023 | dodano: 14.08.2023Kategoria 1-50, słonecznie
W końcu zdecydowałem się przerobić opony dętkowe na bezdętkowe, mimo że elementy do tej przeróbki kupiłem dawno temu. Nadszedł jednak ten czas. Samo uszczelnienie poszło bez problemu, a kolejnym etapem było pojeżdżenie po terenie, żeby się wszystko "ułożyło". A że po terenie nie jeździłem od dawna, bo miałem założone opony prawie szosowe, to była radocha z jazdy.
Obok tego przejeżdżałem ze 100 razy, a nigdy tutaj nie wjechałem:
"Tu na razie jest ściernisko, ale będzie..." ...obwodnica. Bo ktoś wpadł na pomysł, że puści tu obwodnicę Poznań-Gniezno. Ciekawe ile z tych drzew padnie. Bo rolnicy raczej ziemi nie oddadzą...
Ktoś sobie wybudował dom w szczerym polu, na skaju lasu, a za chwilę będzie miał TIR-y pod oknami.
Ciąg dalszy duktu, która będzie obwodnicą:
A tutaj już droga w lesie prowadząca z drogi Września-Czerniejewo do punktu czerpania wody:
Co do samej jazdy na tubeless - jeździ się chyba ok. Zwykle miałem w oponach (tych samych co teraz - WTB) z dętkami ciśnienie minimalne zalecane przez producenta 3.1 bara. Teraz przy tubeless napompowałem ok. 2.5 i wydaje się, że opory toczenia są takie same (nie czuję, żeby jechało się ciężej na asfalcie), a w terenie dość przyjemnie.
Temperatura:25.0 HR max:172 ( 89%) HR avg:130 ( 67%) Kalorie: 658 (kcal)
Obok tego przejeżdżałem ze 100 razy, a nigdy tutaj nie wjechałem:
"Tu na razie jest ściernisko, ale będzie..." ...obwodnica. Bo ktoś wpadł na pomysł, że puści tu obwodnicę Poznań-Gniezno. Ciekawe ile z tych drzew padnie. Bo rolnicy raczej ziemi nie oddadzą...
Ktoś sobie wybudował dom w szczerym polu, na skaju lasu, a za chwilę będzie miał TIR-y pod oknami.
Ciąg dalszy duktu, która będzie obwodnicą:
A tutaj już droga w lesie prowadząca z drogi Września-Czerniejewo do punktu czerpania wody:
Co do samej jazdy na tubeless - jeździ się chyba ok. Zwykle miałem w oponach (tych samych co teraz - WTB) z dętkami ciśnienie minimalne zalecane przez producenta 3.1 bara. Teraz przy tubeless napompowałem ok. 2.5 i wydaje się, że opory toczenia są takie same (nie czuję, żeby jechało się ciężej na asfalcie), a w terenie dość przyjemnie.
Rower:Esker
Dane wycieczki:
37.50 km (9.40 km teren), czas: 01:54 h, avg:19.74 km/h,
prędkość maks: 38.70 km/hTemperatura:25.0 HR max:172 ( 89%) HR avg:130 ( 67%) Kalorie: 658 (kcal)
K o m e n t a r z e
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj